System CRM + fakturowanie

Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami, CRM (ang. Customer Relationship Management) – to zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.

Od czego zależą Twoje relacje z klientami? Jak wprowadzić w obrębie firmy odpowiednie procedury i opracowaną strategię obsługi klienta? Jak skutecznie zwiększać sprzedaż ?

Poprzez nowoczesny model zarządzania. – system CRM. System CRM pozwala zrealizować zakładaną strategię pozyskania i utrzymania klientów. Umożliwia budowanie pożądanych relacji z klientem i kształtuje pożądane wzorce zachowań.

Oczywiste korzyści z systemu CRM:

  • Krótszy cykl sprzedaży
  • Zwiększenie sprzedaży krzyżowej i rozszerzonej
  • Profilowanie klientów – lepszy marketing docelowy
  • Raporty, podstawy do analizy w zakresie usprawniania procesów obsługi klienta

System CRM Soluma jest niezależnym modułem systemu ERP Soluma. Pełna obsługa przez przeglądarkę internetową. Więcej o systemie:

 

Oferta